Van elk 3 stuks

Van elk 3 stuks

zaterdag 17 januari 2015

Lat-mama en jarige Warre


Hip hip hoera!
Mijn grootste schat wordt 6 jaar vandaag!
Zes jaar terug lag ik nu ook met een dikke buik in het ziekenhuis en waren de weeën al volop bezig!
Nu is die kleine baby van toen ( nu ja, met zijn 4kg220 gram was hij niet zo klein) een grote kerel van 1m17 die houdt van meehelpen in de keuken, experimenten uitvoeren, heel veel vragen stellen over wetenschap (waarop wij Google moeten raadplegen omdat we het zelf niet weten), puzzelen, ..
Lieve Warre, ik zie je graag en ik ben fier op jou!
En ik vind het ongelooflijk jammer dat ik vandaag niet thuis kan zijn bij jou om je verjaardag te vieren!

Het zijn die dingen die ik het meest mis, eigenlijk. Die nukkigheid als je opstaat en nog een half uur moet ontdooien in de zetel, die duizend-en-een vragen waar ik anders gek van word, dat eindeloos talmen aan de ontbijttafel. Dat maakt dat ik echt mama van je ben!
Ik heb het er lastig mee kerel, met die mama LAT- relatie..


Bij deze een virtuele taart, die ik anders voor jou gebakken zou hebben vandaag, lieverd!


1 opmerking: