Van elk 3 stuks

Van elk 3 stuks

zaterdag 24 januari 2015

Komkommertijd met frietjes

Geen nieuws is goed nieuws.
Het is komkommertijd in het ziekenhuis.
En dat in putje winter!

Vandaag zijn we 28 weken en 4 dagen. Ping en Pong doen het goed.
 Ze zijn zeer actief in mijn buik en doen me soms echt pijn als ze aan het schoppen zijn.
De ctg's geven een mooie variabele hartslag weer en de weeënregistratie is zo plat als een mispel.

Pong is een flink ventje dat rustig klaar ligt met zijn hoofd naar beneden. Ping is een onstuimig meisje dat pepers in haar poep heeft. Ze draait constant, schopt er op los, is bij elke monitorbeurt weer goed voor een kwartier zoekwerk omdat ze weer veranderd is van plaats. Misschien is het dus wel heel goed dat ik nu volledig uitgerust zal zijn, ik denk dat het nadien volle bak zal zijn!


We zijn dus op weg naar de 29 weken dinsdag! Ondertussen zijn we ook van de insuline af, mijn lichaam doet het perfect en reguleert zichzelf op een 1600 calorieën dieet.  Ik heb ookvoor mezelf iets nieuws gevonden om naar uit te kijken...
als ik aan 30 weken raak, zou ik graag frietjes eten! :)

Gisteren even overlegd met de diabetesverpleegkundige en ik mag er 36 eten, gecombineerd met light ketchup of mosterd. :)

Woot!Woot!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten