Van elk 3 stuks

Van elk 3 stuks

vrijdag 6 februari 2015

Vrouw van....

Even voorstellen: Ann, vrouw van deze blogster, ook mama van Warre en Gust en ook toekomstige mama van Ping en Pong. Schrijven zit in mijn achternaam maar niet in mijn talentenpakket.
Jullie zijn gewaarschuwd.

Hier zitten we weer, vrijdagavond en we maken er een gezellig avondje UZ van. Op mijn lijstje staat genoteerd: pyjama's kids, beren, balletjes in tomatensaus en rijst, ondergoed, pyjama mama Saar, mijn rode Atoma boekje, factuur van de nieuwe diepvries die vandaag geleverd werd.
Gepakt en gezakt verlaten we Oostakker. Fruit eten, kinderen in bad, eten, tekenen, filmpje en als de oogjes bijna toevallen zullen we huiswaarts keren. Het heeft wel iets ons buitenverblijf😛 ..
'sAvonds heb ik geen last van koude partner voeten, te weinig deken of gesnurk. Sorry schat..

Gelukkig beseffen we heel goed welk doel we ons voor ogen moeten houden want anders zou het toch enorm balen zijn. We kunnen er eens om lachen of we relativeren maar op het eind van de dag is het toch geen aangename situatie. Net dan valt het op wat je allemaal mist. Lieve schat, je doet het fantastisch en ik verschiet ongelooflijk van je stil-lig kwaliteiten😊 bedankt om zo goed voor Ping en Pong te zorgen. Je bent een oermoeder!

Nu om eerlijk te zijn,  alleen zouden we het niet redden. Gelukkige hebben we zoveel lieve en behulpzame mensen rondom ons. De ene kookt, de ander vangt de kids op, sommigen hebben een luisterend oor en goede raad klaar, iedereen helpt waar hij kan en hoe klein ook,  alles maakt het leven voor ons iets eenvoudiger. Daarom ook voor jullie een dikke merci! We regelen wel nog eens een glaasje als bedanking!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten