Van elk 3 stuks

Van elk 3 stuks

donderdag 5 februari 2015

Phyo Phyo Saar

30 weken 2 dagen was een saaie dag.
Vandaag 6 afleveringen Life Unexpected via Netflix bekeken (dankjewel Jo om je account te mogen gebruiken!), 1 tijdschrift Actief Wonen gelezen en wat mails en messengergesprekken beantwoord.

Voor de rest voel ik me zoals Phyo-Phyo, de olifant uit Planckendael die zwanger is van een broer of zus voor Kai- Mook.

Vier weken terug ging ik het ziekenhuis in met het idee dat ze elk moment zouden geboren worden.
Begrijp me niet verkeerd, want als mama wil ik dat ze NOG minstens 7 weken wachten, maar als ongeduldige Saar lijkt het alsof ik al 4 weken overtijd ben ondertussen.

Ik begin me ondertussen ook letterlijk Phyo Phyo te voelen. Ik zie mijn tenen niet meer, me draaien in bed is een kleine volksverhuizing, mijn zwangerschapst-shirts beginnen te kort te worden,..

Enfin. Ik ben gigantisch in alle opzichten.
Ik ben het gigantisch beu en tegelijkertijd ook gigantisch blij dat ze er nog zitten..


Geen opmerkingen:

Een reactie posten